כאשר אנחנו ניגשים לבחור שלטים לעסק שלנו, כדאי לנו לחשוב על המגוון הרחב הנכלל בעולם השלטים. שילוט ופרסום, שלטי רחוב, שלטי כניסה למוסדות: הרשימה היא כמעט אינסופית. כדאי לנו לפנות לחברה שתדע לייעץ לנו היטב אילו מהשלטים השונים ישרתו את המטרות שלנו בצורה הטובה ביותר. לעתים השלטים שמשכנעים אותנו לרכוש מיותרים לנו לחלוטין.
כדאי לנו לחשוב מה אנחנו רוצים לשדר בבחירת השלטים שלנו. שלט ניאון יכול להיות בולט לעין, אבל מעט צעקני. שלטים מוארים בידי אור אחורי שמעוצבים בצורה אינטליגנטית ישדרו לקהל הצרכנים רצינות, במיוחד אם החומרים של השלטים יהיו חדשים ותואמים את האופנה של ימינו. לאופנה יש תפקיד חשוב בעולם השלטים, היות ודברים מיושנים ניכרים מאוד לעיני הצרכנים שלנו ברמה לא מודעת.
שלטים – כיצד בוחרים?
קודם כל מחליטים על החומר שממנו אנחנו רוצים את שלטים. שלטי פח הם טובים בעיקר לצורך שלטי הכוונה, אך יכולים גם לשמש לצרכי פרסום. שלטים אלו יוצרים תחושה המונית יותר, ולכן אם אנחנו רוצים שלטים מכובדים יותר, בשביל משרדי היי טק, משרדי עורכי דין או מנהלי חשבונות, כדאי לנו לעשות שימוש בחומרים כמו פי וי סי.
יש צורך בשלטים גם בהקשרים אחרים מלבד פרסום. כך, למשל, במשרד שלנו נשים שלטי זכוכית כדי להכריז על שמות המאכלסים את המשרדים השונים. שלטי מדבקה טובים בשביל מסרים פוליטיים או בשביל פרסומות קליטות. כדאי לשכור את שירותיו של משרד קופירייטרים טוב כדי לייצר סיסמאות שישכנעו אנשים לעשות שימוש בשלטי המדבקה שלנו. שלטי רחוב או שלטי מדרכה בהם נשים תפריט של מסעדה שברשותנו או מבצעים שאנחנו מקדמים יהיו מחומרים כמו פלסטיק או סוגי נייר שונים.